Održavanje
Exor-ovo servisno osoblje održava raznovrsne automatizacijske ure?aje, sustave u zgradarstvu i IT sustave, bilo da ih je isporu?io Exor Systems d.o.o. ili drugi dobavlja?i. Naš tim za održavanje je sastavljen od iskusnih inženjera i tehni?ara i opremljen za održavanje složenih sustava i postrojenja. Nudimo prediktivno, preventivno i interventno održavanje s 24-satnim dežurstvom.
Prediktivno održavanje
Prediktivno održavanje temelji se na uporabi tehni?kih informacijskih sustava (TIS). TIS na temelju podataka o stvarnom stanju ure?aja i postrojenja predlaže termine i opseg pojedinih servisnih radova.
U usporedbi s preventivnim održavanjem, za koje su karakteristi?ni fiksni rokovi i opsezi radova utemeljeni na prosje?nim vrijednostima, takvim se pristupom:
- štedi vrijeme i materijal pri održavanju ispodprosje?no optere?enih komponenata - pravovremeno spre?avaju kvarovi natprosje?no optere?enih komponenata
Preventivno održavanje
Ugovor o preventivnom održavanju može obuhva?ati niz djelatnosti:
- detaljan pregled sklopovlja - prikupljanje, ažuriranje i pohranjivanje tehni?ke dokumentacije - prikupljanje i pohranjivanje programa, konfiguracija i parametara - izradu popisa rezervnih dijelova, pregled stanja rezervnih dijelova na skladištu - izradu preporuke za nabavu rezervnih dijelova utemeljenu na njihovoj dobavljivosti i važnosti za rad postrojenja - pomo? pri nabavljanju rezervnih dijelova - provjeru i podešavanje programskih parametara - provjeru kvalitete komunikacijske mreže - dodatnu izobrazbu osoblja korisnika za uporabu i/ili održavanje opreme - izradu pisanih servisnih postupaka - konzultantske usluge tijekom nabave, montaže i puštanja u pogon nove opreme
Interventno održavanje
Pod interventnim održavanjem podrazumijevamo servisne zahvate po pozivu korisnika. Ovisno o mjestu i vrsti postrojenja te vrsti kvara, jam?imo po?etak zahvata u intervalu od 3 do 48 sati po pozivu. To?an rok navodi se u ugovoru.
Poslovi interventnog održavanja obuhva?aju:
- pravovremeni dolazak na mjesto kvara - analizu kvara - pomo? pri nabavi rezervnih dijelova ako ih korisnik nema na skladištu - otklanjanje kvara - puštanje ure?aja ili postrojenja u pogon
Korisnici održavanja mogu kvar prijaviti i putem naše web stranice za prijavu kvara. Izvan radnog vremena na raspolaganju stoji posebna web stranica za hitne intervencije.
© Exor Systems d.o.o. Mostar?
|